Bielizna nocna dla kobiet 

Potrzebujesz pomocy,
chcesz dowiedzieć się więcej.
Skontaktuj się z nami.
Z przyjemnością pomożemy

Formularz kontaktowy

Koszulki nocne

tel. 607 928 723

Darmowa dostawa
od 250 zł

Sklep online

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Przysługuje Wam prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych.

W celu odstąpienia od umowy należy:

1. Złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy  w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia otrzymania produktu przez Państwa.

Oświadczenie można złożyć w formie pisemnej na nasz adres (Ewa Kulik, Krzeczyn 28K, 56-400 Oleśnica) lub przesłać email na adres shop@equlik.pl

2. W terminie najpóźniej 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy proszę wysłać do nas zakupiony produkt wraz z oryginalnym opakowaniem.

3. Koszty zwrotu produktu obciążają Kupującego.

3. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie wyrażono zgodę na inne rozwiązanie.

4. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Wam jedynie w przypadku kiedy została dokonana modyfikacja produktu z naszego sklepu lub zamówienie zostało wykonane wg Waszych indywidualnych wytycznych.

Reklamacje

Jeżeli towar jest niezgodny z umową mają Państwo do złożenia reklamacji. W tym celu należy:

1. Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki.

2. Dokument reklamacji powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz adres do korespondencji, nr telefonu, data zakupu oraz data wystąpienia wady, dokładny opis przyczyny reklamacji oraz żądanie (wymiana, naprawa, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy).

3. Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią rachunku.

4. My ustosunkujemy się do żądania reklamacyjnego w terminie nie później niż 14 dni.

5. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

eQulik, Ewa Kulik, Krzeczyn 28K, 56-400 Oleśnica.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl