Bielizna nocna dla kobiet 

Potrzebujesz pomocy,
chcesz dowiedzieć się więcej.
Skontaktuj się z nami.
Z przyjemnością pomożemy

Formularz kontaktowy

Koszulki nocne

shop@equlik.pl

tel. 607 928 723

Zapraszamy

Sklep online

Pytania i odpowiedzi

Przygotowaliśmy dla Państwa odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. Jeśli potrzebujecie dodatkowych informacji zachęcamy do kontaktu z nami  poprzez Formularz kontaktowy, email shop@equlik.pl lub tel. 607 928 723

Jak dobrać rozmiar bielizny nocnej?

Na każdej karcie produktu jest podana tabela z rozmiarami. Prosimy dokładnie się z nią zapoznać i dobrać optymalny dla siebie rozmiar. Jeżeli Twoje wymiary są na granicy dwóch rozmiarów (np. M i L), lepiej wybrać rozmiar większy. Bielizna nocna nie powinna być zbyt mocno dopasowana do ciała. Dokładną instrukcję jak się mierzyć można znaleźć na naszym Blogu w artykule Jak się mierzyć.

Czy jest możliwość modyfikacji wybranego produktu?

Tak, jest możliwe dopasowanie wszystkich produktów w naszym sklepie. Więcej informacji można uzyskać w zakładce Potrzebujesz zmienić wybrany model?

 Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

W każdej chwili możecie sprawdzić informację o postępach zamówienia w zakładce "Moje zamówienia". Ponadto będziemy na bieżąco informować o zmianie statusu zamówienia.

Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Zamówiony towar można odebrać w siedzibie firmy w dni robocze w godzinach 16.00 - 20.00, w soboty i niedziele w godzinach 8.00 - 20.00. Jest również możliwość odebrania zamówienia we Wrocławiu w dni robocze w godzinach 8.00 - 15.00. Miejsce i termin odbioru ustalamy wspólnie z klientem.

Czy można zwrócić zakupiony produkt?

Tak, każdy ma prawo do zwrotu zakupionego w sklepie internetowym produktu. Wystarczy złożyć oświadczenie w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki a następnie odesłać produkt.

Czy można wymienić zakupiony produkt?

Tak, jeśli okaże się że źle został dobrany rozmiar, lub pomyliliście się w doborze koloru proszę zwrócić się do nas o wymianę produktu. W tym celu prosimy wysłać do nas emaila z informacją o potrzebie wymiany oraz jaki rozmiar lub kolor wybieracie. Po potwierdzeniu przez nas wymiany, należy kompletny produkt odesłać na swój koszt w oryginalnym opakowaniu. Produkt nie może jednak nosić żadnych śladów używania. Wymieniony produkt wysyłamy niezwłocznie (najpóźniej w terminie wysyłki danego produktu) na nasz koszt.

Jakie są rabaty?

  • proponujemy darmową wysyłkę przy zamówieniu od 250 zł,
  • udzielamy 5% zniżki na pierwsze zakupy dla każdego zarejestrowanego klienta,
  • za zapisanie się do naszego newslettera przyznajemy kod rabatowy w wysokości 5% na wszystkie zakupy w naszym sklepie,
  • dla osób zapisanych do naszego newslettera i dla stałych klientów regularnie przyznajemy szczególne rabaty.

 

Można się z nami kontaktować

telefonicznie 607 928 723,

email shop@equlik.pl

lub poprzez Formularz kontaktowy

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl