Bielizna nocna dla kobiet 

Potrzebujesz pomocy,
chcesz dowiedzieć się więcej.
Skontaktuj się z nami.
Z przyjemnością pomożemy

Formularz kontaktowy

Koszulki nocne

shop@equlik.pl

tel. 607 928 723

Zapraszamy

Sklep online

Pytania i odpowiedzi

Przygotowaliśmy dla Państwa odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. Jeśli potrzebujecie dodatkowych informacji zachęcamy do kontaktu z nami  poprzez Formularz kontaktowy, email shop@equlik.pl lub tel. 607 928 723

Jak dobrać rozmiar bielizny nocnej?

Na każdej karcie produktu jest podana tabela z rozmiarami. Prosimy dokładnie się z nią zapoznać i dobrać optymalny dla siebie rozmiar. Jeżeli Twoje wymiary są na granicy dwóch rozmiarów (np. M i L), lepiej wybrać rozmiar większy. Bielizna nocna nie powinna być zbyt mocno dopasowana do ciała. Dokładną instrukcję jak się mierzyć można znaleźć na naszym Blogu w artykule Jak się mierzyć.

Czy jest możliwość modyfikacji wybranego produktu?

Tak, jest możliwe dopasowanie wszystkich produktów w naszym sklepie. Więcej informacji można uzyskać w zakładce Potrzebujesz zmienić wybrany model?

 Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

W każdej chwili możecie sprawdzić informację o postępach zamówienia w zakładce "Moje zamówienia". Ponadto na bieżąco informujemy poprzez wiadomości email o zmianie statusu zamówienia.

Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Zamówiony towar można odebrać w siedzibie firmy w dni robocze w godzinach 16.00 - 20.00, w soboty i niedziele w godzinach 8.00 - 20.00. Jest również możliwość odebrania zamówienia we Wrocławiu w dni robocze w godzinach 8.00 - 15.00. Miejsce i termin odbioru ustalamy wspólnie z klientem.

Czy można zwrócić zakupiony produkt?

Tak, każdy ma prawo do zwrotu zakupionego w sklepie internetowym produktu. Wystarczy złożyć oświadczenie w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki a następnie odesłać produkt.

Czy można wymienić zakupiony produkt?

Tak, jeśli okaże się że źle został dobrany rozmiar, lub pomyliliście się w doborze koloru, proszę zwrócić się do nas o wymianę produktu. W tym celu prosimy wysłać do nas emaila z informacją o potrzebie wymiany oraz jaki rozmiar lub kolor wybieracie. Po potwierdzeniu przez nas wymiany, należy kompletny produkt odesłać na swój koszt. Produkt nie może jednak nosić żadnych śladów używania. Wymieniony produkt wysyłamy niezwłocznie (najpóźniej w terminie wysyłki danego produktu) na nasz koszt.

Jakie są rabaty?

  • proponujemy darmową wysyłkę przy zamówieniu od 100 zł,
  • udzielamy 5% zniżki na pierwsze zakupy dla każdego zarejestrowanego klienta,
  • za zapisanie się do naszego newslettera przyznajemy kod rabatowy w wysokości 5% na wszystkie zakupy w naszym sklepie,
  • dla osób zapisanych do naszego newslettera i dla stałych klientów regularnie przyznajemy szczególne rabaty.

 

Można się z nami kontaktować

telefonicznie 607 928 723,

email shop@equlik.pl

lub poprzez Formularz kontaktowy

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl