Bielizna nocna dla kobiet 

Potrzebujesz pomocy,
chcesz dowiedzieć się więcej.
Skontaktuj się z nami.
Z przyjemnością pomożemy

Formularz kontaktowy

Koszulki nocne

Masz pytania? Napisz do nas.
shop@equlik.pl

Potrzebujesz więcej informacji?
Zadzwoń, pomożemy.
tel. 607 928 723

Zapraszamy

Sklep online

Prawo odstąpienia od umowy i reklamacje

Odstąpienie od umowy

1. Klient może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Klientowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminów do odstąpienia od umowy.

3. Klient może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Klienta oświadczenia przed upływem tego terminu.

4. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną)". Dane kontaktowe Sprzedawcy: Ewa Kulik eQulik, Krzeczyn 28k, 56-400 Oleśnica, email shop@equlik.pl, tel. 607 928 723.

5. O swojej decyzji Klient musi nas poinformować w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego zwykłą pocztą lub pocztą elektroniczną. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.

6. W przypadku przesłania oświadczenia przez Klienta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle na podany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

7. Skutki odstąpienia od Umowy:

a) w przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą;

b) w przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę;

c) zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami;

d) Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej;

e) Klient powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Klient odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni;

f) Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą;

g) Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Reklamacje

Jeżeli towar jest niezgodny z umową możesz złożyć reklamację. W tym celu należy:

1. Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki.

2. Dokument reklamacji powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail oraz adres do korespondencji, nr telefonu, data zakupu oraz data wystąpienia wady, dokładny opis przyczyny reklamacji oraz żądanie (wymiana, naprawa, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy).

3. Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu na nasz adres (poniżej).

4. My ustosunkujemy się do żądania reklamacyjnego w terminie nie później niż 14 dni.

5. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Ewa Kulik eQulik, Krzeczyn 28K, 56-400 Oleśnica.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl